Saturday, January 30, 2010

ေဗာဓိပင္ႏွင့္ ပလႅင္ေတာ္ကိုရ၍ မာရ္နတ္ကိုေအာင္ျခင္း။

ေဗာဓိပင္ႏွင့္ ပလႅင္ေတာ္ကိုရ၍ မာရ္နတ္ကိုေအာင္ျခင္း။


       သကၠရာဇ္ ၁၀၃ ခု၊ ကဆုန္လျပည့္ေန႔၊ ဗုဒၶတကာတို႔ လက္ဦးခံၿမဲျဖစ္ေသာ၊ သုဇာတာ လွဴေသာ ႏြားႏို႔ဆြမ္းျမတ္ကို၊ အဇၨပါလ ေညာင္ပင္ရင္း၌ ေရႊခြက္ႏွင့္ခံေတာ္မူ၍၊ ေနရဥၥရာျမတ္နားသို႔ ေရွ႔ရႈ ၾကြသြားေတာ္မူလွ်က္၊ ေလးဆယ့္ကိုးလုပ္ ဘုဥ္းေပးေတာ္မူၿပီးလွ်င္၊ ဓိဌာန္ေတာ္မူလွ်က္ ေရႊခြက္ကို ေမွ်ာေတာ္မူၿပီးသည့္ေနာက္၊ ေနရဥၥရာျမတ္နားမွ၊ ေဗာဓိမ႑ိဳင္သို႔ ကပ္ၿပီးလွ်င္ အေရွ႔မ်က္ႏွာ အရပ္၌ ျဖန္႔ခင္းေတာ္မူသျဖင့္၊ ၁၄ ေတာင္ရွိေသာ ပလႅင္ေတာ္ေပၚေပါက္၍၊ ထိုပလႅင္ေတာ္ေပၚဝယ္၊ ထက္ဝယ္ဘြဲ႔ေခြေနေတာ္မူေလ၏။ ထိုအခါ ဝႆဝတီနတ္ျပည္ကို အစိုးရေသာ မာရ္နတ္သားသည္ ၊ စစ္သည္ဗိုလ္ပါအေပါင္းႏွင့္ လာ၍ စစ္တိုက္ေတာ္မူသည္ကို ဒါန ပါရမီေတာ္အားျဖင့္ ေနမဝင္မီ ေအာင္ေတာ္မူေလသည္။


       မွတ္ရန္။ ။ ေအာင္သည္ဟူေသာ စကားမွာ အဆံုးတိုင္ေအာင္ေရာက္၍ ေအာင္ပန္ဆြတ္ခူးမွသာ ဆိုအပ္ေသာစကားပင္ျဖစ္ေလသည္။ မာရ္နတ္စစ္သည္မ်ား ၿပိဳပ်က္၍ ထြက္ေျပးရေသာ္လည္း၊ အသက္ေတာ္ ( ၈၀ ) ေစ့ေသာအခါ၌၊ မာရ္နတ္၏ အလို၊ မာရ္နတ္၏ ေတာင္းဆိုခ်က္အတိုင္း နားေထာင္လိုက္နာ၍ အသက္ေတာ္ကို စြန္႔ရရွာေလသည္။ မာရ္နတ္ေျပာဆိုေလသည္ကား။ ပရိနိဗၺာနႆုဒါနိ ဘေႏၱဘဂဝါ၊ ပရိနိဗၺာနႆုသုဂေတာ၊ ပရိနိဗၺာနကာေလာဒါနိ၊ ဘေႏၱဘဂဝါ အစရွိသျဖင့္၊ အသင္သည္ ယခုပင္     ပရိနိဗၺာန္ျပဳေတာ္မူပါေတာ့၊ ယခုပင္ အခ်ိန္တန္ျခင္းေရာက္ပါၿပီဟု ေျပာေသာအခါ။ ဟယ္....မာရ္နတ္ယုတ္၊ သင္...မေၾကာက္လင့္၊ ငါသည္ ပရိနိဗၺာန္ျပဳပါေတာ့အံ့၊ ဤလမွ သံုးလလြန္ေသာ္ ငါသည္ ပရိနိဗၺာန္ျပဳေတာ္မူပါအံ့ဟု တိဏၰံမာသနံ မမပရိနိဗၺာယိႆတိ ဟု အခြင့္ျပဳရေလေတာ့သည္။


       ခရစ္ယာန္။ ။ အခ်င္းစာတန္ ငါ့ေနာက္သို႔ဆုတ္ေလာ့..... မာရ္နတ္သည္ အထံေတာ္မွထြက္သြား၏။ မႆဲ ၄း၁၀-၁၁။လုကာ ၄း၁-၁၁။ ဆံုးေအာင္လည္း ဖတ္ပါေလ။ ေယာ ၁၄း၃၀ ၌အေသခံခါနီးလာေသာ္လည္း အခြင့္မရ၊ မာရ္နတ္ဆံုးရံႈးေၾကာင္း ထင္ရွားေစေတာ္မူပါေလသည္။

 

 

ရွင္အာႏုရုဒၶါ ႏွစ္သိမ့္ေျပာေသာစကား။

 

       ရွင္ေတာ္ေဂါတမ ပရိနိဗၺာန္ျပဳေသာေနာက္ ပုထုဇဥ္၊ ေသာတာပန္  ( အပါယ္ေလးဘံုမွလြတ္သူ)သကဒါဂါမ္ျဖစ္ကုန္ေသာ ရဟန္းတို႔သည္၊ လက္တို႔ကို ခ်ီ၍ လက္ႏွစ္ဘက္တို႔ကို ဦးေခါင္းေပၚ၌တင္၍၊ ငိုျမည္းတမ္းၾကကုန္၏။ လူးလည္းလူးၾကကုန္၏။ ဘုန္းႀကီးေတာ္မူေသာ ျမတ္စြာဘုရားသည္။ အလြန္လ်င္ျမန္စြာ၊ နိဗၺာန္ျပဳေတာ္မူ၏၊ ဤသို႔ျမည္းတမ္းကုန္သည္ရွိေသာ္ အနာဂါမ္  ( အလံုးစံု ကာမဘံုမွ လြတ္သူ) ရဟန္းတို႔ကား သတိပညာႏွင့္ျပည့္စံုသည္ျဖစ္၍၊ အဆင္အျခင္ႏွင့္ ျပည့္စံုသည္ျဖစ္၍။ သခၤါရ တရားတို႔သည္ အၿမဲမရွိကုန္။ ဤသခၤါရ တရားတို႔၌အက်ံဳးဝင္ေသာ ျမတ္စြာဘုရား၏ ကိုယ္ေတာ္ကို မပ်က္စီးစိမ့္ေသာငွါ၊ အဘယ္မွာ ရႏိုင္အံ့နည္းဟု ႏွလံုးသြင္း၍၊ သည္းခံကုန္၏။ ထိုအခါ အရွင္အႏုရုဒၶါသည္၊ ရဟန္းတို႔ကို ေခၚေတာ္မူ၍၊ ငါ့ရွင္တို႔ မစိုးရိမ္ၾကလင့္၊ မငိုေျြကးၾကလင့္၊ ငါတို႔ျမတ္စြာဘုရားသည္၊ ေရွးဦးစြာကလ်င္၊ ဤသို႔ေသာ စကားကို ေဟာၾကားေတာ္မူၿပီမဟုတ္ေလာ။ ခ်စ္ႏွစ္သက္အပ္ကုန္ေသာ အေဆြအမ်ိဳး အစရွိေသာ သူတို႔ႏွင့္၊ နာနာဘာဝ၊ ဝိနာဘာဝ၊ အညာတာဘဝ၊ ေကြကြင္းရျခင္းရွိ၏။ ငါ့ရွင္တို႔၊ ဤသခၤါရတရား၌ အက်ံဳးဝင္ေသာ ဘုရားသခင္ ကိုယ္ေတာ္ကို မပ်က္စီးေစဘဲ၊ အၿမဲတည္စိမ့္ေသာငွါ၊ အဘယ္မွာ ရႏိုင္ပါအံ့နည္း။ ငါတို႔ျမတ္စြာဘုရား ကိုယ္ေတာ္ျမတ္သည္ ထင္ရွားျဖစ္ျခင္းရွိ၏။ အေၾကာင္းတရားတို႔သည္ ျပဳျပင္အပ္၏။ ပ်က္စီးျခင္းသေဘာတရားလည္းရွိ၏။ ထိုျမတ္စြာဘုရား၏ ကိုယ္ေတာ္သည္ မပ်က္စီးဘဲ အၿမဲတည္ပါမူ၊ ေကာင္းေလစြာ့ တကားဟု၊ မပ်က္စီးေၾကာင္းကို သင္တို႔ေတာင့္တကုန္၏။ ထိုမပ်က္စီးျခင္း အေၾကာင္းမရွိဟု ရွင္အာႏုရုဒၶါေဟာလွ်က္၊ ရဟန္းတို႔ကို ႏွစ္သိမ့္ေစေလသည္။

 

0 comments:

Post a Comment