Saturday, January 30, 2010

ရန္သူျဖစ္လွ်က္ပင္ေမတၱထားေသာ ဘုရား ေပၚထြန္းေတာ္မူၿပီ။

ရန္သူျဖစ္လွ်က္ပင္ေမတၱထားေသာ ဘုရား ေပၚထြန္းေတာ္မူၿပီ။

 

       လူအေပါင္းတို႔သည္ မွန္ေသာတရားလမ္းမွ လႊဲဖယ္၍ေနၾကေသာေၾကာင့္၊မွန္ေသာ လမ္းသို႔ ျပန္ေရာက္ရန္ ၾကိဳးစားေသာ္လည္း မေရာက္ႏိုင္ဘဲ၊ ၾကာေလၾကာေလ စိတ္ေန စိတ္ထား သေဘာသြားတို႔သည္ ဆိုးသြားေလျဖစ္ေနေသာေၾကာင့္၊ လူ၏ အျဖစ္ ဇာတိသေဘာသည္။ ]အကုသလံ ကုသလံ} ကုသိုလ္ မျဖစ္ခင္ အကုသိုလ္ တက္ ဆိုေသာစကားအတိုင္း၊ ကုသိုလ္တပဲ ငရဲတပိႆာ ဆိုသည့္ အေျခအေနတြင္ အားနည္းလွ်က္ ရွိေနစဥ္။ ေတာ္ေလွ်ာ္ေသာ အကူအမကို လူတို႔ လိုလိမ့္မည္ကို၊ ထာဝရအရွင္ ဘုရားျမတ္သည္ အနႏၱဥာဏ္ေတာ္ျဖင့္ ရႈျမင္ေတာ္မူေသာေၾကာင့္ ေလာကကိုကယ္လြတ္ရန္ သားေတာ္ကို ေပးေတာ္မူေၾကာင္း။ ထိုသားေတာ္သည္ လူတို႔ကို ကယ္တင္အံ့ေသာငွါ ၾကြလာေတာ္မူမည့္အေၾကာင္း၊ ဗ်ာဒိတ္ေတာ္ အခ်က္မ်ားစြာကို ပေရာဖက္ျပဳခ်က္မ်ားအားျဖင့္ ထားေတာ္မူရာ၊ အခ်ဳပ္အားျဖင့္ အနည္းငယ္သာ ေဖၚျပလိုက္ပါသည္။


       ၁။ မိန္းမသားအႏြယ္ ျဖစ္လိမ့္မည္။ ကမၻာဦး ၃း၁၅။

       သင္ႏွင့္ မိန္းမကို၄င္း၊ သင္၏အမ်ိဳးအႏြယ္ႏွင့္ မိန္းမ၏ အမ်ိဳးအႏြယ္ကို၄င္း၊ ငါသည္ ရန္ၿငိဳးဖြဲ႔ေစမည္။ သူသည္သင္၏ ေခါင္းကိုႀကိမ္လိမ့္မည္။ သင္သည္ သူ၏ ဖေနာင့္ကို ႀကိမ္လိမ့္မည္။ ။မွတ္ရန္.... ၄င္းအခ်က္၌ မိန္းမသားအႏြယ္တည္းဟူေသာ အရွင္တပါးသည္ မာရန္နတ္၏ တန္ခိုးကို ခ်ိဳးရန္ ေပၚထြန္းမည္အေၾကာင္း အနာဂါတ္ ဗ်ာဒိတ္ေတာ္စကားတည္း။ ခရစ္ေတာ္မေပၚမီ၊ ႏွစ္ေပါင္း ေလးေထာင္ေက်ာ္အထက္က ျဖစ္၏။ ေရွးမဆြက ဥာဏရႈေမ်ာ္၊ ၾကံေတာ္မူရင္း၊ ရွိလွ်င္းလက္စ၊ ဗ်ာဒိတ္ခ်၍၊ မိန္႔ဟစကား၊ မိန္းမသားဟု၊ ထင္ရွားေနာင္ခါ၊ လူခ်မ္းသာကို၊ ရွာမည္ေယာက်ၤား၊ ရွင္တပါးလည္း၊ ေပၚျငားလိမ့္ပင္၊ ထိုသခင္သည္၊ အစဥ္သနား၊ လူအမ်ားကို၊ တရားေပးခါ၊ မာရန္နတ္ဝါ၏၊ ႏွိမ္ခါတန္ခိုး၊ ထိုရွင္ခ်ိဳးလိမ့္။ ။လူမ်ိဳးငါတို႔ က်ိဳးရင္းတည္။ ။ဟု ကြ်ႏု္ပ္တို႔ အာဒိကပၸပ်ိဳ႔သစ္၌ ေရးေလသတည္း။


       ၂။ သတို႔သမီးကညာ သားျဖစ္လိမ့္မည္။ ေဟရွာယ ၇း၁၄။

              ၾကည့္ရႈေလာ၊ သတိုးသမီးကညာသည္ ပဋိသေႏၶစြဲယူ၍ သားေယာက်ၤားကို ဘြားျမင္လတံ့။ ထိုသားကို ဧမာေႏြလ အမည္ျဖင့္ မည့္ရလတံ့ဟုလာသည္ႏွင့္အညီ။ မႆဲ ၁း၂၃ ၌တိတိက်က် ေတြ႔ျမင္ကာ လက္ေတြ႔ဤေလာက၌ အမွန္ ေပၚထြန္းေတာ္မူခဲ့ပါသည္။


       ၃။ လူျဖစ္၍ လူ႔သားဟု ေခၚရလိမ့္မည္။ ဆာ ၈း၄။

       လူသားသည္ အဘယ္သို႔ေသာသူျဖစ္၍၊ အၾကည့္အရႈၾကြလာေတာ္မူရသနည္း။ သူ႔ကို ေကာင္းကင္တမန္တို႔ေအာက္၌ အနည္းငယ္ႏွိမ့္ခ်ေတာ္မူၿပီ။ သူ၏ဦးေခါင္းကို ဘုန္းအသေရႏွင့္ ပတ္ရစ္ေတာ္မူၿပီ။      

       ဒံေယလ ၇း၁၃ တြင္ လူသားႏွင့္တူေသာ တဦးသည္ မိုးတိမ္ကိုစီးလွ်က္၊ အသက္ႀကီးသူတို႔ ထံသို႔ေရာက္လာ၏။ ထိုသူကို အထံေတာ္သို႔သြင္းၾက၏။

       မွတ္ရန္။ ။ လူ႔သားဟု ေခၚေသာ ဘြဲ႔ေတာ္သည္၊ခရစ္ေတာ္မွာ လူကေမြးဖြားေတာ္မူမည္ျဖစ္၍ လူစစ္စစ္ျဖစ္ေတာ္မူမည္အေၾကာင္း၊ ဗ်ာဒိတ္ရွိသတည္း။ လူ႔သားဟူေသာ ဘြဲ႔ေတာ္ကို ဓမၼသစ္၌ ခရစ္ေတာ္ကိုယ္ေတာ္တိုင္ အႀကိမ္ ၈၀၊ သေတဖန္ ၁ ႀကိမ္၊ ဗ်ာဒိတ္က်မ္းမွာ ၂ ႀကိမ္ေတြ႔ႏိုင္ပါေလသည္။

 

       ၄။ အာျဗဟံ အမ်ိဳးအႏြယ္ထဲမွ ေပၚထြန္းေတာ္မူလိမ့္မည္။ ကမၻာဦး ၁၂း၃၊၂၂း၁၈။

              သင္၏ အမ်ိဳးအႏြယ္အားျဖင့္ လူမ်ိဳးအေပါင္းတို႔သည္၊ ေကာင္းႀကီးမဂၤလာကို ခံရၾကလိမ့္မည္။ ၄င္းအခ်က္ကို တမန္ေတာ္ ၃း၂၅၊ ဂလာတိ ၃း၈ တို႔တြင္ ခရစ္ေတာ္ကို ရည္ေဆာင္ေၾကာင္း အတိအလင္းဖြင့္ဆိုေဖၚျပထားေလသည္။

       မွတ္ရန္။ ။ အာျဗဟံမွ လူမ်ိဳးႏြယ္အားလံုး ဆင္းသက္မည္ျဖစ္၍၄င္း၊ ဘုရားရွင္ျမတ္ကို ယံုၾကည္၍၄င္း၊ ငါတို႔သည္ကား ဘုရားမ်ိဳးပင္ ႏြယ္ေတာ္သားပင္ျဖစ္ၾကေလဆိုေသာ စကားႏွင့္ အညီ အာျဗဟံ၏အမ်ိဳး၊ ေဟျဗဲလူတို႔မွ ဆင္းသက္ေပၚထြန္းေတာ္မူခဲ့ေလသည္။ စသည္ဟူ၍ ခရစ္ေတာ္မေပၚမီ ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ဝ၀ ေက်ာ္က  ေဟာေျပာႏွင့္ေလၿပီ။


       ၅။ ယုဒခရိုင္၌ ေပၚထြန္းေတာ္မူမည္။ ကမၻာဦး ၄၉း၁၀။

              ရွိေလာ မေရာက္မီတိုင္ေအာင္၊ ရာဇ လွံတံသည္ ယုဒထံမွ၄င္း၊ မင္းအာဏာစက္သည္ သူ၏ အမ်ိဳးအႏြယ္ထံမွ၄င္း၊ မေရႊရ။ ရွိေလာ၌ လူမ်ိဳးတို႔သည္ ဆည္းကပ္ၾကလိမ့္မည္။

       မွတ္ရန္။ ။ အာျဗဟံမွ ဆင္းသက္ေသာ ဣသေရလသား ၁၂ ေယာက္တို႔သည္၊ တဆယ့္ႏွစ္ခရိုင္ ပါေလတိနျပည္ကို ခြဲေဝ၍ ယူၾကရာ၊ ယုဒခရိုင္ထဲမွသာ ရွိေလာတည္းဟူေသာ ၿငိမ္သက္ျခင္းအရွင္ ေပၚထြန္းေတာ္မူလိမ့္မည္အေၾကာင္းတည္းဟူ၍ ခရစ္ေတာ္မေပၚမီ ႏွစ္ေပါင္း ၁၆၈၉ ေက်ာ္က  ေဟာေျပာႏွင့္ေလၿပီ။


       ၆။ ဒါဝိဒ္မွ ဆင္းသက္ေတာ္မူမည့္အေၾကာင္း။ ၂ ရာ ၇း၁၁-၁၆။

              သင္သည္ အသက္ကာလေစ့၍၊ ဘိုးေဘးတို႔ႏွင့္အတူ အိပ္ေပ်ာ္ေသာအခါ သင္၏ရင္ေသြး၊ သင္မွ ဆင္းသက္ေသာ သားကို၊ ငါခ်ီးေျမာက္၍၊ သူ၏ႏိုင္ငံကို တည္ေထာင္မည္။

       ထိုသို႔ႏွင့္အညီ ခရစ္ေတာ္ဘုရားအား ညြန္းဆိုေဖၚျပထားရာတြင္....

              က။ ေယရွဲ၏ အငုတ္ဟူ၍၄င္း၊ ေဟရွာယ ၁၁။

              ခ။ ဒါဝိဒ္အညြန္႔ဟူ၍၄င္း၊ ေယရမိ ၂၃း၅-၆။

              ဂ။ ဒါဝိဒ္ဟူ၍၄င္း၊ ေယရမိ ၃၀း၉။

       ဒါဝိဒ္မွ ဆင္းသက္ရမည့္အေၾကာင္း ဗ်ာဒိတ္ေတာ္ အခ်က္မ်ားရွိႏွင့္ေလသည္။


       ၇။ ဗက္လင္ၿမိဳ႔၌ ဘြားျမင္ျခင္းကိုခံေတာ္မူလိမ့္မည္။ မိကၡာ ၅း၂။

       အို... ဗက္လင္ ဧဖရက္ၿမိဳ႔ အစိုးရေသာ ယုဒၿမိဳ႔တို႔တြင္၊ သင္သည္ ၿမိဳ႔ငယ္၊ ၿမိဳ႔ယုတ္ျဖစ္ေသာ္လည္း၊ ဣသေရလ လူမ်ိဳးကို အုပ္စိုးေသာ သခင္သည္ ငါတို႔အဘို႔ သင့္အထဲက ေပၚထြန္းလတံ့ဟူ၍ ခရစ္ေတာ္မေပၚမီ ႏွစ္ေပါင္း ၇၀ဝ ေက်ာ္က 

ေဟာေျပာႏွင့္ေလၿပီ။

       မွတ္ရန္။ ။ ဗက္လင္၏ အမည္ေဟာင္းမွာ၊ ဧဖရက္ၿမိဳ႔ျဖစ္သည္။ ဇာဗုလံုခရိုင္၌ ရွိေသာ ဗက္လင္ႏွင့္ ျခားနားအံ့ေသာငွါ၊ ဗက္လင္ ဧဖရက္ဟု အမည္ေဟာင္းႏွင့္ တြဲ၍ေခၚ၏။ ထိုၿမိဳ႔၌ ခရစ္ေတာ္သည္ ဘြားေတာ္မူ၏၊ လုကာ ၂း၆-၇။


       ၈။ မည္သည့္ေန႔တြင္ ဘြားျမင္ေတာ္မူမည္ကို ေဟာေျပာျပညြန္ျခင္း။ လုကာ ၂း၁၁။

              ယေန႔တြင္ ဒါဝိဒ္ၿမိဳ႔၌ သခင္ခရစ္ေတာ္တည္းဟူေသာ ကယ္တင္ေသာအရွင္သည္ သင္တို႔အဘို႔အလို႔ငွါ ဘြားျမင္ေတာ္မူၿပီ။


ၾကည့္ျခင္းငါးပါး။

 

ထိုအခါ အေလာင္းေတာ္နတ္သားသည္၊ ငါးပါးေသာ ၾကည့္ျခင္းျဖင့္ ၾကည့္ေတာ္မူလွ်က္၊ ယခု အခါ ဘုရားျဖစ္ရန္ အခ်ိန္တန္ေတာ္မူေလၿပီဟု ျမင္ေတာ္မူ၍ တုသိတာ နတ္ျပည္မွ စု႔ေတၿပီးလွ်င္၊ သီရိမဟာမာယာဝမ္း၌ ပဋိသေႏၶ ယူေလ၏။ ပဋိသေႏၶယူေသာေန႔ကား၊ ဝါဆိုလျပည့္ ဥတၱရသဠ္နကၡတ္ယွဥ္၍ ပဋိသေႏၶယူ၏။ ၾကည့္ျခင္းႀကီးငါးပါးဟူ၍ ဆိုရာတြင္ကား။

       ၁။ ကာလ= ဘုရားျဖစ္ရာ အခ်ိန္ လူတို႔အသက္ အႏွစ္တသိန္း အထက္၌၄င္း၊ အႏွစ္တရာ ေအာက္၌၄င္း မျဖစ္ရ။

       ၂။ ဒီပ= ဘုရားျဖစ္ရာ ကြ်န္း။ ဇမၺဴဒီပါ ေတာင္ကြ်န္းမွ တပါး အျခားေသာ ကြ်န္းေနရာ၌ ဘုရားျဖစ္ခြင့္မရွိ။

       ၃။ ေဒသ= ဘုရားျဖစ္ရာအရပ္၊ မဇၩိမေဒသ တည္းဟူေသာ ေတာင္ကြ်န္း၏ ဗဟို ကပိလဝတ္ျပည္မွ တပါး အျခားေနရာ၌ျဖစ္ခြင့္မရွိ။

       ၄။ ကုလဇေနတၱိ= ဘုရားျဖစ္ရာ အမ်ိဳး ဘုရားတို႔မည္သည္ ဆင္းရာသားမ်ိဳး၊ ကုန္သည္မ်ိဳး၌ မျဖစ္ရ။ ျမတ္သည္ဟု သမုတ္အပ္ေသာ ပုဏၰားမ်ိဳး၌သာ၄င္း၊ မင္းမ်ိဳး၌သာ၄င္း ျဖစ္ရမည္။

       ၅။ အာယုပရိေစၦဒ= မယ္ေတာ္၏ အသက္အပိုင္းအျခား။ ဘုရားအေလာင္း၏ မယ္ေတာ္သည္၊ အသက္ ၁၀ လႏွင့္ ခုႏွစ္ရက္သာ ၾကြင္းေသးသျဖင့္၊ ဘုရားအေလာင္းဘြားျမင္ၿပီးေနာက္၊ ခုႏွစ္ရက္တြင္ ေသရမည္ျဖစ္သည္။


       မွတ္ရန္။ ။ ဘုရားျဖစ္ရန္ ေဒသတည္းဟူေသာ အိႏၵိယတိုင္း၊ ကပိလဝတ္ျပည္သည္၊ ေျမႀကီး ကမၻာလံုး၏ အလယ္မဟုတ္။ အိႏၵိယ၏ အလယ္မ်သာျဖစ္ေလသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ တကမၻာလံုးအဘို႔ မလံုေလာက္ေၾကာင္း ထင္ရွားေလသည္။


       ကာလအခ်ိန္ေစ့ျခင္း၌၊ မဟာဝင္က်မ္း၊ သီလကၡန္ဋီကာ၊ အဂၤုတၴိဳရ္ဋီကာ က်မ္းတို႔၌၊ ရွင္ေတာ္ေဂါတမအျဖစ္တြင္၊ ေဝႆႏၱရာ အျဖစ္သည္ အဆံုးစြန္ေသာ အျဖစ္ျဖစ္၍၊ ၄င္းဘဝမွ စုေတ၍၊ တုသိတာ နတ္ျပည္၌ ေသတေကတု နတ္သားျဖစ္ေၾကာင္း၊ ၄င္းနတ္သားဘဝမွ၊ နတ္သက္ေစ့၍ စုေတၿပီး မာယာဝမ္း၌ ပဋိသေႏၶေနလာေၾကာင္းျပ၏။ ထိုသို႔ဆိုေသာ္ နည္းမွန္အတိုင္းၾကည့္ပါက၊ ကႆပဘုရားႏွင့္ ေဂါတမဘုရား အသေခ်ၤယ်ကပ္တကပ္ျခား၏။ အသေခ်ၤယ်ကပ္၏ သယုတ္ မေရတြက္ႏိုင္ေၾကာင္း၊ (ဤစာအုပ္ ကပ္ႀကီးေလးပါးအေၾကာင္း မွတ္ခ်က္၌ ျပန္၍ၾကည့္ပါေလ) ေဝႆႏၱရာ အျဖစ္မွသည္ ေသတေကတု နတ္သားအျဖစ္၌ ႏွစ္ေပါင္း ၅၇ ကုေဋ ၆ သန္းသာ ရွိခဲ့၏။ အသေခ်ၤယ်မရွိေသး၍။ ဘုရားတို႔မည္သည္မွာ တက္ကပ္မွာ မပြင့္၊ ဆုတ္ကပ္မွာသာ ပြင့္သည္ ဆိုခဲ့ျပန္ေသာေၾကာင့္ ခ်င့္ခ်ိန္ကာ ယံုမွတ္ၾကပါေလ။

 

 

       ခရစ္ယာန္။ ။ကာလအခ်ိန္ေစ့ျခင္း။ ဂလာတို ၄း၄-၅။

       ကာလအခ်ိန္ေစ့ေသာအခါ၊ ငါတို႔သည္ သား၏ အခြင့္အရာ ရမည္အေၾကာင္း ပညတ္တရားလက္ေအာက္၌ ငါတို႔ကို ေရြးႏႈတ္ျခင္းငွါ၊မိန္းမဝမ္း၌ ပဋိသေႏၶယူ၍ ပညတ္တရားေအာက္၌ ဘြားျမင္ရေသာ သားေတာ္ကို ဘုရားသခင္ေစလႊတ္ေတာ္မူေလၿပီ။


       မွတ္ရန္။ ။ ခရစ္ေတာ္ ျြကလာဘို႔ရန္ ကာလအခ်ိန္ေစ့ေသာအခါ၊ ေလာကသည္ အသင့္ျပင္ဆင္လွ်က္ ေတာင့္တလွ်က္ရွိေနၿပီ၊ ဂရိတ္စကားကို လူမ်ိဳးတိုင္းသိ၍ စာကိုလည္း တတ္ၾကၿပီ။ ေရာမ လူတို႔သည္လည္း အုပ္စိုး၍ ၿငိမ္သက္စြာ ကူးသန္းေရာင္းဝယ္ သြားလာလြယ္ေလၿပီး လူအမ်ိဳးမ်ိဳးတို႔၌၊ ကိုယ္က်င့္တရားသည္ မေလာက္ေၾကာင္းထင္ရွား၍၊ ကယ္တင္ရွင္ တပါးလိုေၾကာင္း လူမ်ိဳးတိုင္းေျမာ္လင့္ေနၾကၿပီ။ အထက္အခဏ္း၌ ေဘာ္ျပသည္အတိုင္း ခရစ္ေတာ္ျြကလာမည္ကို သိေစရန္၊ ဓမၼေဟာင္းက်မ္းစာကို ( ေခါမ) ေဟသလ ဘာသာကို အနက္ကို ျပန္ၿပီျဖစ္၍၊ ေကာင္းကင္မွ ခရစ္ေတာ္ဆင္းသက္၍ ဘြားျမင္ေတာ္မူေလသည္။

 


 

0 comments:

Post a Comment